duminică, 7 iunie 2009

La plimbare...























15 comments:

Richard spunea...

Saracu paianjen, isi facea doar datoria. Te invidiez, ai acces la plaja oricind.Vin si eu acasa marti :).

Geanina Codita spunea...

O familie minunata, copii sunt de-a dreptul cuceritori. V-ati distrat , nu gluma.

IrinaBohemianDance spunea...

@Vei avea acces si tu in curand Richard...

@Multumesc Geanina!

Nikol spunea...

Iti ador familia!David mi-a facut pofta!De cate ori merg la mare,primul lucru pe care il fac este sa-mi cumpar un porumb! :D
Iar Nona....e fantastica in coarda aia!Si imi plac mult sandalele ei!

IrinaBohemianDance spunea...

@Iti multumesc ,Nikol!Si ei sunt mari mancatori de porumb fiert...E una din marile lor placeri.

Anonim spunea...

gand la gand!azi scriam despre mirese albe in peisajul colorat!
frumoase imagini si atmosfera pe-acolo!

RA spunea...

Wow, what lovely series of photos! So much color and joy. Have a wonderful day :)

tatiana spunea...

Nu mai pot de dor de mare...si tu ma "intarati" cu pozele astea. Am vrut sa vin weekendul asta si n-am mai gasit loc la hotel...Poate peste 2 saptamani voi ajunge. Sunt niste poze minunate ca si atmosfera in care ne introduce.:)

IrinaBohemianDance spunea...

@Thank you,Rosidah!

@Multumesc mult,Tatina si sincer imi pare rau ca nu ai putut ajunge...

Unknown spunea...

Good shots...
But i dont know your language!

tatiana spunea...

Am intrat sa vad noutatile, dar cred ca esti la plaja si nu ai mai avut chef sa scrii. Ma multumesc sa mai privesc pozele astea care ma fac sa mi retraiesc amintirile de la malul marii. La mare am fost si ceruta in casatorie in Neptun:) asa ca concediul de atunci m-a adus maritata.

IrinaBohemianDance spunea...

Nu,Tatiana,am fost la serbarea fiica-mi...Ma bucura faptul ca marea e un frumos prilej de aduceri aminte... atat de placute.Daca ai fost ceruta in casatorie la mare inseamna ca sotul tau este un tip deosebit de romantic...

Two Pretty Little Skirts spunea...

beautiful family!

IrinaBohemianDance spunea...

Thank you very much!

MartineR spunea...

Quel beau temps !!!!!!!!!bonne semaine

Related Posts with Thumbnails