luni, 11 ianuarie 2010

Iarasi premiata...Again awards





Se pare ca ploua cu premii pe blogul meu...De data aceasta cele care m-au premiat sunt Teresa,buna mea prietena din Brazilia si
Judy,aflata acum in Spania.Le multumesc mult celor doua pentru ca m-au nominalizat si pentru ca blogul meu se afla printre preferintele lor!

Premiile acestea doresc sa le ofer,de data aceasta,tuturor vizitatorilor blogului meu ,asigurandu-i pe acestia de toata pretuirea si consideratia mea.


It looks like raining awards on my blog ... This time I was nominated by Teresa from Brasil and Judy from Spain.Thank you very much because I was nominated and because my blog was among their preferences !

Awards they wish to offer, this time, all my blog visitors and ensuring them of all my esteem and consideration.

Kisses,

11 comments:

Janie spunea...

Congratulations!

Magalis Marisol spunea...

Hola amiga!!!!
Felicitaciones!!!!!
Gracias por ser mi seguidora!!!
Que Dios te bendiga hoy y siempre y un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!

Nikol spunea...

Iti multumesc Irina, si pentru acest minunat premiu !

Pupici!

Lore spunea...

Buna! Ce blog frumos am gasit la tine, plin de creatii minunate si de linkuri folositoare. Flicitari si spor in continuare!

Unknown spunea...

Hi Irina congratulations....
Hugs
Deni

Maia Martin spunea...

Buna! Ai trecut acum ceva timp (luna asta) pe la mine in vizita (martinmaia.blogspot.com) Iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Mi-ai spus ca ma asteapta un premiu aici?! Ce fel der premiu?! Sunt curioasa! Iti trimit acum si o invitatie in http://reteauaartistica.ning.com/
Te pupicesc si mersic, Maia

C. JoyBell C. spunea...

Wow Irina!!!!! Congratulations!!!!!

Love you!!!!

-C

p.s. I will post your award sometime soon, will have to find a time to post it in, but I will, just wait, love you!!!!! :)

tatiana spunea...

Chiar meriti toate semnele astea de apreciere! Felicitari! si multumim!

Unknown spunea...

Ciao Irina, ho un regalo per te, se ti va, passa a prenderlo sul mio blog! Un abbraccio

Phivos Nicolaides spunea...

Congratulations on your awards. Bravo, you deserve it!

tatiana spunea...

Where are you? Kisses

Related Posts with Thumbnails