joi, 19 august 2010

Plimbare prin Moldova


























































De curand m-am intors dintr-o vacanta de o saptamana prin Moldova.Ca de obicei ,am vizitat Iasul (un loc atat de drag mie)si obiectivele lui importante:Mitropolia,Copoul,Gradina Botanica ,dar am fost pentru cateva zile si in Slanic Moldova ,o statiune cu peisaje minunate si ape minerale curative deosebit de cautate de cei cu tot felul de maladii.

Va imbratisez cu drag si va urez o zi minunata tuturora!

13 comments:

Anonim spunea...

.... the dress is great and... wow... your daughter has so nice hair;) you undertake always so nice things together... you are a great family ♥


kisses Marion

corina spunea...

Irina ce sa spun....sunteti o familie minunata!Fata cu un aer de domnisoara ce mai....iar baietelul tare hazliu si simpatic.E frumoasa Tara Moldovei,noi trebuie doar sa invatam sa o pretuim si sa o iubim.Aceste iesiri sunt pentru noi adevarate cure pentru sanatate.Irina iti doresc tot binele din lume si Dumnezeu sa va binecuvinteze cu mic cu mare.Doamne-ajuta!

Miss Val's Creations spunea...

Wonderful photos! The children are so photogenic and adorable.

Alina Villanova spunea...

Ce locuri minunate...
Si voi sunteti tare frumosi!

Unknown spunea...

Hi Irina... Haw are you???.. Many time you go in holiday...I am sorry i am sick influence.. I hope tomorrow is beter....
Big kiss and hugs
Deni

Karin spunea...

Wonderful photos,
this looks fun after a great deal.

greetings karin

QDO spunea...

Imi place ca vad zambete!!! Felicitari pentru "toate" realizarile.

Magalis Marisol spunea...

Hola amiga!!!
Gracias por compartir tan hermosas fotografias!!!!
Que Dios te Bendiga Hoy y Siempre y un fuerte abrazo desde Venezuela!!!

Renate spunea...

You have beautiful pictures fotographiert. Thanks for the nice commentary with KlickundBlick. Great Blog. Dear greetings, Renate

Cici Dükkan spunea...

muhteşem görüntüler, çok güzel bir aile, Mutluluğunuz hep sürsün,
Sevgiler...

corina spunea...

Irina AI DREPTATE EU TARE GREU AM INTRAT DAR NU PUTEAM SA LAS NICI UN COMENT.ORICUM BINE AI ZIS TU CASA VECHE PARCA E MAI PRETUITA SI MAI CUNOSCUTA.dECI URMATOARELE VIZITE VOR FI AICI.OK.
Un sfarsit de saptamana linistit!

Doina spunea...

Iasul - oras al studentiei noastre! Am multe amintiri frumoase si mereu merg cu drag acolo.

Nikol spunea...

Minunate locuri! Mi-e dor de ele!

Related Posts with Thumbnails