sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Toamna in nuante de mov









E toamna afara...Nuantele de maro,ocru si ruginiu le gasim la tot pasul:in parcuri,in gradini...peste tot.Tot ce mai anima atmosfera din punct de vedere coloristic sunt crizantemele.Albe,galbene,mov,lyla ,toate ne fac sa vedem toamna mai putin mohorata,poate chiar vesela.Inspirata fiind de o tufa de crizanteme de culoare violet ce se afla intr-un colt al parcului din apropiere,am realizat un poncho si o gentuta asortata pe care le vedeti in imagini.Am tricotat,am crosetat,am cusut si cea iesit vedeti cu siguranta privind imaginile...

Intr-alta ordine de idei ,am avut placerea zilele trecute sa fac cunostinta(virtual desigur)cu doua creatoare deosebite care m-au fascinat de-a dreptul .E vorba de Christine
care a prezentat pe blogul sau una din creatiile mele,dar si pe Heloise cu care chiar am facut un schimb de produse.Ea si-a dorit foarte mult un guler caracatita mov ,pe care i l-am si trimis,iar eu mi-am dorit ceva asemanator,dar creat in stilul ei personal,un guler fular ,de care Nona e de-a dreptul indragostita.
Imaginile de mai jos dovedesc faptul ca Heloise este o adevarata vrajitoare...Stie sa imbine atat de frumos culorile incat orice lucru ,oricat de mic devine un mic obiect de arta.Va puteti convinge de acest lucru vizitandu-i blogul si de ce nu,magazinul...






Acestea fiind spuse va doresc o toamna in violet,nu de alta dar se pare ca aceasta culoare(dupa spusele unora) are efecte uimitoare asupra spiritului!!

18 comments:

Sandra spunea...

Hola Irina..!!
Que bellos trabajos...!!
Y que belleza de niña...!!! en un futuro será Miss Universo...!!
Besitos

christine spunea...

ton poncho est très joli avec la terminaison multicolore !
et ta fille est parfaite avec le col d'Héloise ! c'est vrai que ces couleurs dont du peps et de la bonne humeur !

Maite - vitoma spunea...

Los trabajos muy bellos, la modelo una preciosidad.
Bss.

le chat spunea...

Le cache col est superbe sur ta fille, et j'aime tout particulièrement ton sac !!
bravo pour toutes ces couleurs !

CARMEN spunea...

Toate produsele sunt minunate, dar Pancho-ul este arta pura! ca sa nu mai vorbim de fiica ta, care este un fotomodel desavârsit! Complimente amândoora!

Magalis Marisol spunea...

Hola amiga!!!
Me encanta pasar por tu blog para ver tus hermosos trabajos!!
Que Dios te bendiga hoy y Siempre y un fuerte abrazo desde venezuela!!!

zezabeja spunea...

ce que tu fais et trés tres beau !
j'aime beaucoup !
le col d'Heloise vas superbement a ta fille ,elle est belle !
bravo!

Doina spunea...

Faci lucruri minunate! Adevarate opere de arta! Felicitari!

fleurdelis spunea...

j'ai connu ton blog par Heloise !!!quel travail !!plein de jolies créations !!!bravo

sui-generis-design by daniela spunea...

wunderschön!
lg daniela

Marion - Mallofaktur spunea...

Very beautiful! All the things! I love them!
Greetings from Germany
Marion

Faniquito spunea...

Gorgeuos !!!

Have a nice week

xoxo

Ana

corina spunea...

Irina tare vesele culori ai folosit.Tare imi plac creatiile tale!
O saptamana binecuvantata!

Miss Val's Creations spunea...

Gorgeous pieces! I love all the colors!

Adina Cristescu spunea...

ai un premiu pe blogul meu

lotus art spunea...

Mereu originala si deosebita!Felicitari pentru toate lucrurile ce-ti ies din maini! o seara minunata si numai bine.

Indrani spunea...

Very beautiful creation.

Phivos Nicolaides spunea...

Your pretty daughter is following your steps I think! Hugs

Related Posts with Thumbnails