vineri, 15 aprilie 2011

Vesta Femei S Denim Flower





Este o vesta din denim (achizitionata din comert) pe care am personalizat-o.De jur imprejur vesta este crosetata cu fir bumbac mercerizat alb.Pe piept ,in partea dreapta,am aplicat o brosa din material alb brodat pe care am crosetat-o pe margini tot cu fir bumbac mercerizat alb.Mijlocul floriimai are dantela alba si cateva mici perle albe.La buzunare am aplicat de asemenea dantela alba.
Pe partea din spate am brodat la masina de brodat o broderie monocolora ,ce reprezinta o floare .Designul broderiei apartine celor de la Bunnycup.

Vesta se potriveste pentru o persoana de marimea S.
Unicat

Se poate achizitiona de aici

1comments:

Magalis Marisol spunea...

Hola amiga!!!!
Felicitaciones!!!
Quedó muy original y lindo!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!

Related Posts with Thumbnails